محمد هانیمحمد هانی، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

هانی عزیزم , ایلیا جانم

نظرات (5)

مامانی کسرا
10 اردیبهشت 93 13:21
سلام، ماشالله به پسرای نازتون خدا حفظشون کنه من با این آدرس لینکتون میکنم
مامانی کسرا
31 اردیبهشت 93 1:26
سلام خوبی خانمی؟ در مورد اومدن به سوئد ویزای دانشجویی خیلی بهتر و راحتر از هر ویزای دیگه است اما خوب هزینه اش خیلی زیاده! چون باید هزینه دانشگاه رو هم بدی! مگر اینکه واسه دکترا بتونی حقوق از دانشگاه بگیری. اما چند تا نکته کلی در مورد زندگی تو سوئد: 1 - برای کار پیدا کردن بلد بودن زبان سوئدی شرط ! البته اینا انگلیسی خیلی خوب بلدن اما باید زبان سوئدی بلد باشی . 2 - اگه ویزاتون زیر یک سال باشه نمیتونین پرسنال نامبر یا همون کد ملی خودمونُ بگیرید و این یعنی هیــــــــــــــــــــــچ کاری تو این کشور نمیتونید بکنید پس اصلا و ابدا گول این شرکتایی که دانشجو میفرستنُ در مورد سوئد نخورید!تو این کشور ویزای کمتر از یکسال یعنی علافی! از جیب خوردن و .... پس مهمترین نکته قبل از هر اقدامی اینه که مطمئن باشی ویزایی که میگیری بیشتر از یکساله! 3 - واماهزینه ها تو سوئد : خانوادگی شرایط یکم سخت میشه مخصوصا دوتا بچه!خونه خیلی سخت پیدا میشه!البته جای خوب ! ما خودمون چهار ماه اول مجبور شدیم تو یه سوئیت 40 متری زندگی کنیم! با کسرا! که خوب با توجه به خونه های ایران و اون شرایطی که تو ایران هست یکم سخته! خورد و خوراک معمولا ماهی برای 4 نفر حداقل 4000 کرون میشه که به تومن میشه تقریبا 2 میلیون. اجاره خونه هم واسه همون سوئیت که خدمتت گفتم(چون فک نمیکنم اولش بهتر از اون گیرتون بیاد)ماهی 3500کرون که به عبارتی میکنه 1میلیون 800 هزار تومن هزینه حمل و نقل و مالیات و ... هم حدودا 1500 کرون که میشه 700 هزار تومن اینا همه حداقله ها!!! ممکنه از این بیشتر شه اما در مجموع ماه های اول ُبا 4 میلیون 500 هزارتومن میشه گذروند! یه هزینه اولیه هم واسه پوشاک و وسایل خونه میخواد چون بیاد اینجا میبینید که لباسای ایران اصلا واسه سرما و بارون و برف اینجا جواب نمیده! هزینه های اضافه مثل خدای نکرده دکتر و پول تلفن و اینترنت و برق و... رو هم باید در نظر بگیرید! که خوب دیگه به خودتون بستگی داره. امیدوارم تونسته باشم جواب سوالاتون داده باشم اگه سوال دیگه ای بود من در خدمتم
مامانی کسرا
31 اردیبهشت 93 20:21
سلام خوبین؟ زبان سوئدی یکم سخته اگه میتونی از ایران شروع کن! فک نمیکنم روی دعوت نامه دایی تون به هر چهار تاتون ویزا بدن! اما دانشجویی بهتون ویزا راحت تر میدون! هزینه های دانشگاه رو باور کن اطلاعی ندارم اما فک میکنم بسته به رشته و دانشگاه فرق میکنه میتونی از سایت هر دانشگاه کمک بگیری موفق باشید
مامانی کسرا
31 اردیبهشت 93 22:20
آهان راستی یادم رفت بگم که نفری 400 هزار تومن هم واسه مهد بچه ها باید در نظر بگیرد در کل من اون هزینه ها که گفتم حداقل حداقله اگه میخواین برنامه ریزی کنید یکم دستتونُ بالا بگیرید خوب و خوش باشید
مامانی کسرا
5 خرداد 93 17:36
یادم میره بعضی از نظراتُ خصوصی کنم